niedziela, 31 maja 2020

Choinka 5/2020

Jakby nie było z każdym miesiącem coraz bliżej świąt. Czas nieubłagalnie płynie pora więc na kolejną kartkę przygotowaną na całoroczną zabawę u Kasi. Pierwszą z serii zaprezentowałam w zeszłym miesiącu. Zdradzę, że będzie jeszcze trzecia do kolekcji.






W zeszłym roku we wrześniu wybraliśmy się do Częstochowy na dożynki. Zawsze odbywają się w pierwszy weekend września. Pogoda dopisała, nawet bardzo! Dożynki to wspaniałe święto, na którym rolnicy i sadownicy prezentują swoje kwiaty, krzewy i drzewka owocowe. Nie brakuje również miodów, chleba, ziół i maszyn rolniczych. Wówczas zakupiłam cebulki tulipanów, na które czekałam z niecierpliwością całą zimę.






Pogoda zaskakuje, nie pamiętam żeby było tak długo zimno. Znajoma posadziła już dwa razy pomidory i wszystko zmarzło. U mnie w ogródku jakoś wszystko się trzyma, szklarni nie mam. Nawet morela utrzymała swoje owoce. Uwielbiam❤

Wszystkiego dobrego! Cieszę się ogromnie, że maseczki znikną niebawem z naszych twarzy😎
Pozdrawiam serdecznie,
Joanna 

11 komentarzy:

  1. Piękna karteczka! Tulipany zachwycające!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka śliczna :) Fajnie wyglądają takie zimowe projekty w zestawieniu z wiosennymi zdjęciami :P Ja ostatnio na drzewku w ogrodzie wieszałam bombki do zdjęcia- mina sąsiada- bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka 😉 fakt, pogoda w tym roku nie sprzyja. Moje pomidory jakoś dają radę póki co ale np. ogórki wysiane i nic nie pokazało się nawet. Za to mszycy w tym roku tyle że bez chemii nie da rady. Sposoby naturalne wykorzystałam chyba już wszystkie możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka i cudne tulipany 😀 widać że masz rękę do kwiatów 😀 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką śliczną karteczkę przygotowałaś dla Kasi 😊 Mikołaj sanie i choinka, toż to kwintesencja Świąt Bożego Narodzenia!
    Podoba mi się i to bardzo 😍
    Serdeczności ślę 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, urocza kartka w prawdziwie świątecznym temacie.
    Osoba, która ją otrzyma będzie szczęśliwa.
    Zdjęcia kwieciste cudowne aż miło oko nacieszyć:)
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo radosna kartka, śliczna.
    Tulipany pięknie obrodziły, mam nadzieję, że w końcu kiedyś będzie cieplej.
    Pozdrawiam wiosennie.;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest piękna, bardzo ładny haft. Kocham zimę i miło poczuć jej klimat poprzez Twoją pracę. :) Zdjęcia kwiatów cudowne, nie ma co, kwiaty zawsze budzą mój uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I believe this is actually the most useful blog I've been through this entire day.
    SA Gaming
    sagaming78

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka z tym haftem bardzo mi sie podoba.Kwiaty mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)