niedziela, 7 czerwca 2020

Domek letniskowy 1/8

Domek letniskowy to wzór autorstwa Аннy Петуновy. Anna zaproponowała zabawę, która trwa 8 tygodni. Na każdy tydzień nowy wzór, płatny jest pierwszy schemat. Następny (darmowy) jest jakby nagrodą za wykonanie poprzedniego w ciągu tygodnia. Do zabawy można dołączyć w dowolnym momencie tak więc jeśli ktoś chce dołączyć to zapraszam do zabawy. Szczegóły TU.
Domek letniskowy wykonałam na lnie 32 ct Permin Of Copenhagen, kolr 305 - waniliowy. Rozmiar 52×52 krzyżyki, 15 kolorów + 2 mieszane. 
Projektantka daje pełną dowolność, można zmienić kolory na wybrane przez siebie ale ja aż tak ryzykowna nie jestem😉 Novum dla mnie to French knot pojedynczą nitką. Wzór może nie jest bardzo skomplikowany ale jest czasochłonny. Ogólnie z efektu jestem zadowolona, córka też bo zarezerwowała go dla siebie😊
Tak prezentuje się cała kolekcja: 
(zdjęcie zapożyczone ze strony Anny)



Gotowy hafcik prezentuje się tak:




Nareszcie zrobiło się ciepło i deszczu w ostatnich dniach nie brakuje. Jest szansa, że to co posadzone i zasiane w ogródku wyda plon🍅🥒🍎 Tyle potrzeba mi do szczęścia😊

Uściski!
Joanna


17 komentarzy:

  1. Wzory kuszą:) Hafcik wyszedł przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik wykonałaś. Sielski widoczek. Życzę bogatych plonów w ogródeczku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny hafcik, uroczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik wyszedł bardzo sielsko i wręcz trójwymiarowo. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny haft, bardzo mi się podoba i budzi miłe wspomnienia. Drugie zdjęcie tego cuda jest takie artystyczne, świetne ujęcie. :) Niech wszystko Cię pięknie i zdrowo rośnie, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze te obrazeczki, takie filigranowe i kojarzą się z wypoczynkiem ma wsi.
    U mnie też deszczu nie brakuje, chyba nawet go za dużo, bo posadzone rośliny zaczęły mi pleśnieć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sielski hafcik! Wygląda uroczo :-) Widać jednak, że jest czasochłonny!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest niesamowite:) Po prostu przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są te wzory, a szczególne ta wyhaftowana przez Ciebie chata. Trzymam kciuki za Twoje plony, u mnie w nocy była straszna burza, więc kwiaty na balkonie mam podlane na kilka dni ;-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne maleństwo. Wspaniały pomysł na zabawę.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. I believe this is actually the most useful blog I've been through this entire day.
    SA Gaming
    sagaming78

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeczny haft,a widok tego domku łapie za serce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny domek. Bardzo żałuję,że nie trafiłam na tego posta latem,a tak chciałam haftować tą piękną serię. Widziałam je na instagramie ale nie wiedziałam jak dołączyć do zabawy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)