sobota, 10 marca 2018

Dla Ady

Moja starsza córka dostała zaproszenie do koleżanki na urodzinki więc przygotowałam mały dodatek do prezentu. Nie wiem czy Jubilatka lubi koty ale ten alfabet jest tak słodki, że nie mogłam się oprzeć. W ogóle odkąd mamy kota panuje u nas jakaś kociomania, łącznie z dziecięcymi ubrankami i dodatkami :)




Przy sprzątaniu znalazłam taki rysunek. Madzia to prawdziwa wielbicielka kotów :) 
Proszę o wyrozumiałość jeśli chodzi o ortografię, ona dopiero uczy się literek i pisze tak jak słyszy :)


Pozdrawiam i dziękuję za każde pozostawione słowo!
aSia

15 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Prosta i bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, też niedawno korzystałam z tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzia jest urocza, widać, że kocha koty,a Twoja kartka z haftem jest śliczna.
    Pozdrowienia cieplutkie.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Die Katzen-Karte ist soo süß und die Zeichnung ist herzig ♥
    Liebe Grüße
    Ursula

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, it's so beautiful!! I love the sweet kitty!! The drawing is adorable, too!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyca mnie, CO NAPISAŁA i namalowała Madzia!!
    :-)
    Literka wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną kartkę przygotowałaś :)
    A rysunek córci, zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka prezentuje się przepięknie!
    A rysunek jest przepiękny po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  9. No przecież, że musiał być TEN alfabet! :) Idealny dla małej panienki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka urocza , a kotek mnie rozbawił - słodziak :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka, Co z innego mogła zrobić miłośniczką kotów...a rysunek córeczki uroczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)