czwartek, 3 czerwca 2021

Pierwsza komunia


23 maja przeżywaliśmy pierwszą komunię świętą naszej starszej córki. Przygotowania pochłonęły mnie bez reszty. Przyjęcie zorganizowaliśmy w domu, mamy warunki więc nie brałam w ogóle pod uwagę innej opcji szczególnie, że uwielbiam obmyślać wcześniej jaki będzie wystrój i cała organizacja przyjęcia.

Zaczęłam od zaproszeń komunijnych, które wręczyliśmy z około miesięcznym wyprzedzeniem. 


Następnie podjęłam się próby wykonania tortu. To mój pierwszy tort taki a'la profesjonalny😉 Skorzystałam z dobrego przepisu i udał się. Warstwa czekoladowa za pierwszym razem zważyła się ale dzięki zaleceniom by zacząć tort kilka dni wcześniej miałam czas na poprawki. Reszta poszła gładko. Tort to biszkopt z masą malinową i czekoladową. Do tego dodana była warstwa z czerwonych porzeczek ale ponieważ w sklepie mrożonek takich nie znalazłam zamieniłam je na wiśnie. Całość udekorowałam opłatkiem kupionym w lokalnej cukierni i żywymi kwiatami.


Krzesło udekorowałam tiulem i dodałam mały akcent z żywych kwiatów. Na stole zagościła świeca otoczona żywymi kwiatami i drobny bukiecik.
Nie wiem czy zdjęcia oddają urok ale ogólnie z efektu jestem zadowolona.


Dla córki nie mogło zabraknąć haftowanej pamiątki. Zażyczyła sobie taki w roli głównej z dziewczynką. Ciężki wybór ale zdecydowałyśmy się w końcu na Vervaco PN-0021554 w kolorze sepii. 


Pogoda niespodziewanie nam dopisała, jeszcze dzień wcześniej było zimno i padał deszcz. W niedzielę od rana słoneczko... i jak tu nie być szczęśliwym? :)

Uściski!
Lecę zobaczyć co u Was słychać :)
Joanna

9 komentarzy:

  1. znam to, mój młodszy sen też miał Komunię teraz. Jaki tam cudny obrazek widzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie było, cudna pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś cudną Mamą. Tyle pracy, dla dziecka jesteśmy gotowe zrobić wiele. Pięknie przygotowalas stół, krzesło, każdy dodatek przemyslalas i widać, z jaką pieczołowitością zorganizowałas całą uroczystość. Brawo!!!
    Pozdrawiam Cię cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Pięknie nakryty stół z odświętnymi dekoracjami, smaczny tort i wspaniała haftowana pamiątka. Na długo zapamiętacie ten dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny obraz,a tort smakował pewnie wszystkim i nic nie zoastało

    OdpowiedzUsuń
  6. Urządziłaś wszystko pięknie i z klasą!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem... zwłaszcza tortu, bo tej sztuki nie posiadłam :-(
    Serdeczności posyłam i Bożego Błogosławieństwa dla Córeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 Komunia dziecka to ważne wydarzenie w rodzinie dlatego należy się odpowiednio przygotować. Ty zrobiłaś to perfekcyjnie, piękne zaproszenia, dekoracje, na pewno przepyszny torcik i cudowny obrazek! Córka na pewno zapamięta to wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że przegotowanie tej uroczystości sprawiło Ci przyjemność i dało wiele radości. Wszystkie prace piękne, a wystrój bardzo elegancki.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)