wtorek, 19 maja 2015

Kwiatki, bratki....

Wiosna zagościła na dobre więc postanowiłam skończyć mojego UFO-ka. Bratki zachwycają mnie swoją delikatnością, kruchością i aksamitnymi płatkami.
 


Sięgnęłam po wzór Veronique Enginger. W oryginale jest wkomponowany w fartuch:



...jednak do mnie w tej wersji jakoś nie przemówił więc postanowiłam zrobić z niego obrazek.
Wzór wyhaftowałam na aidzie 16 ct w kolorze białym, nici DMC. Rozmiar: 27 x 21 cm:








Jutro podsumowanie dwóch ostatnich postów - w plenerze :)
Dziękuję za każde pozostawione słowo.

7 komentarzy:

  1. Sliczny haft. Tez bardzo lubie bratki. Sa naprawde sliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bratki przepiękne, tak delikatne i subtelne!
    Piękną ramkę do nich dobrałaś, prezentują się idealnie :-)
    Czekam na podsumowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój sposób wyeksponowania bratków jest o niebo lepszy od tego fartucha. Uwielbiam bratki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako obrazek do mnie te o wiele lepiej przemawiaja, piekne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię bratki ! Śliczny obrazek stworzylas !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obrazek, cudnie go oprawiłaś. To gotowa ramka, czy oprawiałaś w specjalną do haftów? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace oprawiam zawsze w ramki drewniane, które zamawiam pod konkretny haft w zakładzie - no chyba, że mam w domu coś co rozmiarowo idealnie pasuje wtedy nie ale to bardzo rzadka sytuacja.. Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)