piątek, 13 listopada 2015

Twórcze inspiracje 6/2015 + konkurs

Tym razem z lekkim opóźnieniem otrzymałam nowy numer Twórczych Inspiracji, w którym wiele ciekawych projektów i technik.
Po okładce poznajemy, że nadchodzą święta. Zawieszki z filcu i inne przedmioty zamieszczone w poprzednich numerach miałam okazję podziwiać na żywo na Zjeździe w Ustroniu.

Zapraszam do obejrzenia wszystkich projektów zamieszczonych w bieżącym numerze:
1. Bombki kanzashi Projekt i wykonanie: Ewa Lisowska. Piękna i starannie wykonana.


2. Bombka świąteczna z poinsecją Projekt i wykonanie: Ewa Palica. Niestety haft wstążeczkowy do mnie nie przemawia i wątpię bym kiedyś po niego sięgnęła.


3. Bombki jak rzeźby To kolejny projekt w wykonaniu Anny Walaszczyk. Dla mnie prace z powertexu są smutne i przytłaczające.


4. Bombka łowicka według projektu Marioli Grzybek. Stali bywalcy mojego bloga wiedzą, że bardzo lubię to, co związanie z folklorem więc może się skuszę :) Projekt ten można wykonać również przy użyciu koralików.




5. Zawieszki świąteczne Projekt i wykonanie Mariola Grzybek. Ozdoby wykonane w technice beadingu, można je również wyhaftować.



6. Skrzaty z szyszek Projekt i wykonanie Alina Czyż. Fajna propozycja ozdoby choinkowej tym bardziej, że można wspólnie z dzieckiem wybrać się na spacer w celu zebrania potrzebnego materiału.


7. Śnieżynka Projekt i wykonanie Urszula Mazurek. Niestety zdjęcie nie chciało się w żaden sposób obrócić, ale w którą stronę by na nią nie patrzeć jest przepiękna!!!


8. Zabawy z filcem i guzikami Projekt i wykonanie Grażyna Semla. Jest to kolejna propozycja dla naszych milusińskich. Proste i efektowne ozdoby świąteczne zachwycą każdego. 



9. Kartki świąteczne Projekt Ewa Palica. Dzięki takim kartkom świątecznym możemy wywołać niejeden uśmiech na czyjejś twarzy. Bardzo fajne wzory.


10. Bombki na drutach Chociaż druty powrócił do łask i dziewczyny robią przepiękne szale, chusty, kołowce i czego jeszcze dusza zapragnie tak bombki do mnie średnio przemawiają. Widać, że ładnie i bardzo starannie wykonane ale nie są w moim guście. Projekt i wykonanie Iwona Staszczak.


11. Czapka wykonana w technice Knooking czyli wykonana za pomocą szydełka z wykorzystaniem ściegów na druty. Projekt i wykonanie Anna Adamus znana mi z bloga "wyszydełkowana". Ponieważ druty to dla mnie czarna magia, a szydełko nie więc myślę, że kiedyś sięgnę po tą technikę. Czapulka cudna! :)


12. Szal fantazyjny Projekt i wykonanie Janina Hazuka. Bardzo elegancki, wydziergany z błyszczącej włóczki Phildar.


13. Kolorowy pled Projekt i wykonanie galeria BYFYJ. Pled jest piękny ale ja bym bardziej widziała elementy takich rozmiarów jako kapę na łóżko.


14. Kolia Projekt i wykonanie Maria Piękny w technice beadingu


Ponadto w numerze:
- prace czytelników Twórczych Inspiracji


- krótki opis blogów o różnej technice rękodzielniczej: Świat Promyka, Mam wenę oraz Radosna twórczość Weroniki


- tkaniny gotowe lub z możliwością nadruku dowolnego wzoru


Dla wytrwałych teraz będzie o konkursie jaki zorganizował magazyn na Facebook-ua mianowicie trzeba wykonać dowolny projekt z tego numeru, zrobić zdjęcie pracy i umieścić w komentarzu pod postem. Termin realizacji zadania upływa 4 grudnia. Skusicie się? :)
A teraz lecę skomentować Wasze recenzje!

8 komentarzy:

  1. widzę moją ulubioną gwiazdeczkę

    OdpowiedzUsuń
  2. No ciekawe te Twórcze inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdka frywolitkami jest dla mnie absolutną gwiazdą, guzikowe bombki są pomysłowe, fajnie, że pokazałaś tyle pomysłów.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa gazeta, szkoda, że wzorów świątecznych do haftu nie było w numerze Igłą Malowane

    OdpowiedzUsuń
  5. O moich "za" i "przeciw" już u mnie czytałaś. Mogę dodać, że mojej siostrzenicy spodobała się bombka z guzikami. Nie miałam styropianowej kuli, przygotowałam filce by robić zawieszki, a tu klops ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer troszkę monotonny, za dużo bombek, za mało innych ozdób.

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba sie nie skuszę na udział w konkursie, bo choć bombki na drutach robię to podpatrzyłam je zupełnie gdzie indziej :D
    fajnie że wprost piszesz co i dlaczego ci sie podoba lub nie
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń