czwartek, 27 kwietnia 2017

Na słodko

Dzisiaj post na słodko na przekór pogodzie! 
U nas znowu śnieg z deszczem. Załamuje mnie ta pogoda na całego ale do rzeczy.

Nie będę ukrywać, że zainspirował mnie temat wyzwania kwietniowego Feeria barw w Szufladzie i właśnie dlatego wykonałam taką oto karteczkę. Trochę recyklingu bo patyczek z lizaka, papier i tasiemka.

Kiedy otrzymałam w prezencie od Bożenki najnowszą kolekcję papierów Magicznej Kartki "W stronę tęczy" od razu wiedziałam jak je wykorzystam. Oto efekt pracy:






Skoro słodki post to pochwalę się przy okazji moją paschą wielkanocną, którą zrobiłam na te święta pierwszy raz. Jestem oczarowana jej smakiem i na pewno wejdzie do mojej świątecznej tradycji. Potrawa wywodzi się ze wschodu, główne składniki to biały ser, wanilia i bakalie - takie, które lubimy. Ja dodałam pistacje, suszone morele i płatki migdałowe. Gdyby ktoś chciał spróbować to przepis można znaleźć TU (zamiast surowych żółtek dałam ugotowane)



Życzę Wam słodkiego weekendu! :)
a.

8 komentarzy:

  1. Fajna ta karteczka, taka kolorowa i kropeczkowa :)

    Tradycję tej potrawy znam, ale smaku nie. To się je schłodzone, jak np. sernik na zimno? Bo za sernikami pieczonymi niestety nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh wow, what a fabulous card!! I love the lollipop!! So creative and beautiful!! And the treat looks delicious!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, te barwy i ułożenie, jak prawdziwy lizak :) Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka cały urok w jej prostocie. Bardzo mi się podoba :-)Cieszę się że tak pięknie wykorzystałaś papiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie prostoty i szalonych kolorów, bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega kreatywna karteczka, bardzo mi się podoba :) Udanej majówki życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pascha wygląda rewelacyjnie! Na pewno jest pyszna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)