niedziela, 14 maja 2017

Najpiękniejszy dzień

Dziś najpiękniejszy dzień życia dla Amelki czyli dzień pierwszej komunii świętej. Z tej okazji otrzyma od chrzestnego taką pamiątkę.









Tkanina: Len Belfast biały 32 ct firmy Zweigart
Rozmiar obrazka: 144 x 137 krzyżyków
Czas: 2 tygodnie. Jak na moje możliwości to mega krótki termin i haftowałam go o każdej możliwej porze dnia, nawet o 4 rano :) ale najważniejsze, że zdążyłam. Obraz odebrany z zakładu dopiero wczoraj więc sesja bez ramki, wybaczycie? ;)

Mnie z majem kojarzy się komunia św., a jak komunia św. to obowiązkowo kwiaty dlatego zgłaszam pracę na wyzwanie do SZUFLADY: Majowy ogród




Życzę Wam pięknej niedzieli!
aSia

16 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka :) też kiedyś wyszywałam ale na lnie o wiele ładniej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest! Taka bardzo bogata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca! Piękny wzór, prawdziwy kunszt wykonania! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so beautiful!! It looks amazing!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszedł ten haft na tym Belfaście. Stworzyłaś naprawdę wspaniałą pamiątkę.
    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wyhaftowana pamiątka- wspomnienia na zawsze i w takiej cudnej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pamiątka. Na Belfaście krzyżyki pięknie wyglądają. Też haftowałam i również zajęło mi to 2 tygodnie i wiem ile pracy kosztowało bo nieraz bolały mnie już plecy i siedzenie od haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pamiątka! Bardzo starannie

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mega pamiątka!
    Dużo serca w to włożyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna pamiątka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pracochłonna praca! Wspaniale upamiętni ten ważny dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo ,cudo, cudo! Dostać coś takiego to prawdziwy skarb. Przepiękna pamiątka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft i piękne zdjęcia, to one czesto pokazują urok pracy a Ty zrobiłaś to bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)