niedziela, 19 listopada 2017

Jesienna inspiracja

Witajcie!
Dzisiaj obiecany post z moją tegoroczną jesienną inspiracją. Liście są wykonane z gliny, pomalowane farbami i werniksem.
Jest to moja pierwsza próba pracy z tym materiałem.
Siadając do zadania wydawało mi się bardzo proste niestety w trakcie okazało się, że wymaga umiejętności jeśli chodzi o malowanie.
Zielony z czerwoną plamą chyba najpełniej odzwierciedla oryginalnego liścia. Ten spodobał mi się najbardziej bo zwykle przejścia kolorów są bardziej łagodne.
Oto one:













A Wam który najbardziej się podoba?

Liście jak najbardziej wpisują się w kolorystykę jesienną zatem zgłaszam je do Wyzwania w Szufladzie



Udanego tygodnia!
Uściski
aSia


11 komentarzy:

  1. Wszystkie są śliczne :) A moim ulubionym jest żółty listek z czerwonymi kropeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są ciekawe i bardzo ładne, mi najbardziej podoba się czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony liść klonu jest moim faworytem, ale podobają mi się wszystkie. Świetna robota! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie liście Ci się udały, jak na pierwszy raz super, na każdy inny też..:))

    OdpowiedzUsuń
  5. The leaves are so gorgeous!! You painted them beautifully!! They look amazing!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi i trzeci listek to moi faworyci.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja lubię takie projekty!

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczak! I że Ty sama swoimi łapkami takie ładne zrobiłaś ?
    Jestem pod wrażeniem. Piękne są! Wszystkie mi się podobają:)I jeszcze tak pięknie sfotografowane. Aż żal, ze jesień odeszła.
    Powodzenia z całego serducha w wyzwaniu Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, własnymi :) Inspiracja z internetu, nie mogłam się oprzeć ;)

      Usuń
  9. Urzekły mnie te Twoje liście! to takie... jesienne :) Piękne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są ! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)