sobota, 2 grudnia 2017

Adwent czas zacząć...

W tym roku po raz pierwszy przygotowałam kalendarz adwentowy dla moich dziewczynek (4 i 6 lat). Oj natrudziłam się! Posklejałam pudełka po zapałkach, szufladki potuszowałam, przykleiłam tekturki, koraliki i scrapki, a nawet wykonałam pierwszą próbę shaker boxa! Ogólnie z efektu jestem zadowolona, a dziewczynki zachwycone co mnie cieszy najbardziej :)

Do szufladek słodkości by się nie zmieściły i początkowo miałam zamiar by szukały ich w różnych miejscach domu ale natknęłam się na blogi gdzie są podane pomysły na zadania dla dzieci (dla zainteresowanych TU i TU). Oczywiście skorzystałam, zawsze to lepsze niż jedzenie słodyczy. Dla nas wydrukowałam cytaty z Pisma św. Już czuję, że to będzie dobry dla nas czas! Jest trochę zadań kreatywnych więc będę musiała znaleźć czas by najpierw przygotować materiały, a później z nimi usiąść i wykonać zadania. Chyba ja też będę miała niezłą frajdę ;)

Oto finał:








Kalendarz zgłaszam na wyzwanie w Kwiecie Dolnośląskim. Wszelkie informacje TUTAJ.

25 listopada urodziny obchodziła Ewa z Biblioteki haftu. Z tej okazji przygotowałam taką oto kartkę:




Dziękuję, że jesteście! Życzę Wam pięknego tygodnia!!
aSia



12 komentarzy:

  1. Kalendarz adwentowy jest fantastyczny, a kartka dla Ewy bardzo subtelna :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna forma kalendarza adwentowego. Pierwszy raz taki widzę :) Jeszcze raz dziękuję za piękną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, what an amazing Advent Calendar!! I love the creative design!! The card is beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na kalendarz rewelacyjny, czeka Was sporo pracy z zadaniami, ale to na pewno lepsze niż słodycze. Pozdrawiam cieplutko. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kalendarz! Pięknie wykonany i bardzo pomysłowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalendarz bardzo pomysłowy
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały i bardzo pomysłowy kalendarz :-) Radosnego oczekiwania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze marzyłam o takiej komódce :) Na pewno dziewczyny będą się cieszyły - ja nawet teraz z niej bym się cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalendarz jest przecudny! Sama z ciekawością pozaglądałabym we wszystkie jego zakątki;)Rewelacja!
    Pozdrawiam zimowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu, życzę Ci najwspanialszych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomyslowy ten Twój kalendarz, a i postanowienia nie są jakieś proste do realizacji ;) Dzięki za udział w naszym wyzwaniu na blogu Kwiatu Dolnośląskiego. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังแอ็คชั่น

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)