wtorek, 30 czerwca 2020

Choinka 6/2020

Dzisiaj przybiegam pospiesznie z kolejną kartką wszak koniec miesiąca tuż, tuż...
To już trzecia i ostatnia z tej serii. Poprzednie możecie zobaczyć tutaj i tutaj.




Kartka powstała oczywiście w ramach zabawy u Kasi.

Niebawem zajrzę na Wasze blogi bo trafiło mi się kilka dni urlopu, nadrabianie zaległości blogowych mam w planach. Zdjęcia z maratonu letniego będą z lekkim opóźnieniem. Pytacie jak te hafty zagospodaruję, w sumie to jeszcze się nie zastanawiałam ale zawsze mogę oprawić w małe rameczki. Ogródkowe klimaty bardzo lubię. Nawet mały warzywniak przy domu jest tylko jak znajdę czas żeby wyjść trochę w nim popracować to niebo robi mi psikusa i sowicie go podlewa.
Jak nie susza to deszcz, człowiekowi nigdy się nie dogodzi😉

Do miłego!
Joanna

11 komentarzy:

  1. Świetne są te Twoje karteczki, wszystkie mi się podobają
    ale ta dzisiejsze skradła moje serce:)
    Piękne wykonanie i hafcik :)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka Joasiu. Hafcik rewelacyjny. Ja też uwielbiam ogródkowe klimaty i choć ogródek mam bardzo mały to pełno w nich różnych roślin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka, pełna uroku i elegancji :) Baaardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam słonecznie😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się pieknie błyszczy ten wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka z haftem super się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten hafcik i wspaniale wygląda na kartce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny haft w prostej kartce, bardzo mi sie to podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :)